Naziv projekta: ''Bećarac u Pleternici – faza 7.''
Nositelj projekta: Hrvatska knjižnica i čitaonica Pleternica
Partner u projektu: Grad Pleternica, Turistička zajednica Grada Pleternice, Javna ustanova Pleternica
Razdoblje provedbe projekta: 1. veljača 2024. – 31. prosinca 2024.
Davatelj sredstava: Ministarstvo kulture i medija
Ukupna vrijednost projekta: 1.500,00 eura
Cilj projekta ''Bećarac u Pleternici – faza 7.'' uključivao je nastavak snimanja audio zapisa i video zapisa. Tijekom provedbe projekta ''Bećarac u Pleternici - faza 6. odaziv je bio velik i postojala je potreba za daljnjim snimanje audio i video zapisa u drugim županija kako bi se prikazala sveukupna raznolikost bećarca.
Program je realiziran od srpnja do studenog 2024. godine. Skupine koje su snimale svoje bećarce birane su na temelju sljedećih kriterija: blizina, kvaliteta i dostupnost. Nakon snimanja bećarci su postavljeni u ''Bazu bećaraca''. Također uz nadodavanje audio i video zapisa u kategorije ''Pogledaj'' i ''Poslušaj'' u kategoriju ''O projektu'' opisana je faza 7. kako bi sve posjetitelje Baze bećaraca pobliže upoznali sa svim fazama projekta. U kategoriji ''Poslušaj'' nalazi se karta na kojoj se mogu odabrati KUD-ovi na temelju mjesta iz kojeg dolaze. Klikom na odabrani KUD pojavljuje se tekst o povijesti KUD-a, tekst bećarca koji je snimljen, i zvučni zapis toga bećarca. U kategoriji ''Pogledaj'' dodani su video zapisi KUD-ova kako pjevaju bećarac. Stvorena je nova kategorija ''Pročitaj'' u koju su dodani digitalizirani rukom pisani bećarci.
Na kartu, u kategoriju ''Pogledaj'' i ''Poslušaj'' dodani su bećarci sljedećih kulturno-umjetničkih društava: Muške pjevačke skupine ''Spačva'' Donje Novo Selo, Prve pjevačke konjice ''Sinđir'' Županja, Muške pjevačke skupine ''Faši'' Novi Perkovci, Ženske pjevačke skupine ''Drumarice'' Brodski Stupnik, Ženske pjevače skupine ''Žene veselog srca'' Lapovci, Kulturno-umjetničkog društva ''Šokadija'' Budrovci i Kulturno-umjetničkog društva ''Lipa'' Semeljci. Cilj ovoga projekta bio je uhvatiti trenutačnu baštinu i stanje na terenu. Isto tako, obzirom da su melodije bećarca uglavnom slične, ali različite u nijansama, cilj je bio prikazati bogatstvo različitosti u istome (različitost u izvođenju bećarca).